2014. augusztus 4., hétfő

2014 Nyári MondoCon

 Erről a conról nem fogok most beszámolót írni, mert amit tapasztaltam és tanultam, az nagyrészt olyan személyes és kvázi spirituális, karakterformáló és megvilágosító, hogy egyfelől senkit nem érdekel vagy értékelné, másfelől úgyse értené meg, mert nem vele történt, így másnak csak egy vállrándítás, nekem pedig sokkal több. A lényeg a lényeg, hogy meglepően jól éreztem magam minden hiba és kudarc ellenére, ami eléggé érdekes és abnormális, főleg részemről. A perfem király lett és végre ismét utolért az az érzés színpadon, a ruha meglepően passzoló és teljesen hasonló, és meg se haltam benne, bele se sültem, nem volt szenvedés hordani (max a vállrész). A kard csudiszép lett, csak macerás hordani a szoknyával, a köpennyel meg a legyezővel együtt, még úgyis, hogy varrtam nekik tokokat. A jövőben szeretném a bécsi conra, és lehetőségeimhez mérten EECC-ra is vinni, mert bár az egész cucc befoglal egy táskát, de eléggé strapabíró és azért craft szintű, ugyanakkor nem félek szétverni egy perffel. :3
photo by Dave


photo by Maitner Albert

photo by PeterX

És a perfem vidója, amit a Youtube letilt, úgyhogy máshova kellett felrakni:
http://videa.hu/videok/emberek-vlogok/2014.-nyari-mondocon-eurocosplay-verseny-cosplay-ekultura.hu-ekulturatv-LzUduRsHVU3kWuGW

Nincsenek megjegyzések: